AKTUÁLNĚ: Unikátní studie Trendy v české logistice 2022 je venku! Navazuje na úspěšnou verzi z roku 2020 a právě teď je zdarma ke stažení.
Kam směřuje česká logistika a skladování? Co aktuálně řeší české firmy napříč průmyslovými segmenty? Jaké jsou dlouhodobé dopady pandemie či války na Ukrajině? Odpovědi na tyto a další otázky přináší jedinečná studie Spolku SKLAD: Trendy v české logistice 2022. Výzkum probíhal od května do srpna 2022 a za účasti renomované agentury Ipsos. Data pochází z dotazníkového šetření – především pak z hloubkových rozhovorů se 132 manažery z oblasti logistiky a skladování, kteří se s námi podělili o cenné názory a zkušenosti.
Kam směřuje česká logistika a skladování? Co aktuálně řeší české firmy napříč průmyslovými segmenty? Jaké jsou dlouhodobé dopady pandemie či války na Ukrajině? Odpovědi na tyto a další otázky přináší jedinečná studie Spolku SKLAD: Trendy v české logistice 2022. Výzkum probíhal od května do srpna 2022 a za účasti renomované agentury Ipsos. Data pochází z dotazníkového šetření – především pak z hloubkových rozhovorů se 132 manažery z oblasti logistiky a skladování, kteří se s námi podělili o cenné názory a zkušenosti.
Dozvíte se například jaké jsou současné i budoucí trendy v klíčových oblastech jako je automatizace skladu, skladové technologie a vybavení skladu, skladovací prostory apod. Dále jaká kritéria jsou pro firmy nejdůležitější při výběru dodavatele v těchto klíčových oblastech. Nebo jak vidí aktuální situaci zkušení manažeři z prostředí logistiky. Tato studie je svého druhu jedinečná a přináší spoustu zajímavých informací z českého trhu. Určitě může být pro vás zajímavá, i když nejste zrovna z oboru logistiky.
„JK Logistika se na studii podílela jako člen Spolku SKLAD a jako zástupce jedné z klíčových oblastí – Analýza stavu a optimalizace skladu.“
Studii Trendy v české logistice 2022 v PDF si můžete stáhnout zdarma přímo na stránkách Spolku SKLAD zde, nebo kliknutím na obrázek níže.
Autor článku: Karel Šprojcar jn., obchod a marketing v JK Logistika a.s.
Autor článku: Karel Šprojcar jn.
obchod a marketing v JK Logistika a.s.